2010. szeptember 28.

Konok Tamás

Kompozíció II.

Akcentus

6 megjegyzés:

  1. A BORDA antikvárium kiadványai között található Weöres Sándor Fantaisie orientale c. műve. A gyönyörűséges, 69 példányban készült könyvben van egy Konok Tamás akvatinta számozott
    grafika.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Ildikó.
    Igen, Bordáék adják ki Magyarországon a tipográfiailag legigényesebb könyveket. (És ennélfogva a legszebbeket is.)

    VálaszTörlés
  3. Kedves "blogoló!"
    Konok Tamáshoz kutattam valamiféle elérhetőség (cím, telszám, email) után, amikor rábukkantam erre a bejegyzésre. Tudna nekem segíteni a művészhez tartozó bármiféle elérhetőséggel (ha esetleg rendelkezik ilyennel)? Köszönettel és üdvözlettel,

    VálaszTörlés
  4. Kedves Névtelen,

    szívesen segítenék, de sajnos én sem ismerem a művész egyetlen közelebbi adatát sem.
    De megpróbálok érdeklődni az ügyben, és ha sikerrel járok, értesítem.
    (Ehhez azonban szükségem lenne az Ön valamilyen címére, mert nem biztos, hogy K. T. örülne, ha itt tenném közzé a címét vagy telefonját – már ha tényleg sikerül majd megtudnom.)

    Üdvözlettel:
    P.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Karesz,

    a tegnap írt megjegyzésében:

    Kedves "Petteri"!
    Köszönöm a gyors választ, adok egy e-mail címet, és előre is köszönöm ha tud segíteni! vater888@freemail.hu
    Üdvözlettel,
    karesz


    szereplő címre (vater888@freemail.hu)
    elküldtem a művész telefonszámát, de a levél visszajött azzal, hogy ilyen e-mail cím nincs.

    Hát így nehéz lesz.

    Üdv.
    P.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Petteri, szintén Konok Tamáshoz szeretnék eljutni. Olvastam a fenti bejegyzéseket. Ha tud nekem segíteni, kérem írjon a lajosedi@gmail.com címre. Nagyon köszönöm. L.E.

    VálaszTörlés

 
Free counter and web stats