2010. április 14.

*

* Április 14.






* Holnap van.

7 megjegyzés:

  1. Úgy szeretem))))Egyetemista éveim előtt robbant be az irodalomba, még nagyon friss volt az élmény, legendák jártak már akkor mindenfelé, hogyan utasították vissza kéziratait. Egyre emlékszem. A Fancsikó és Pintát adta be akárhová, s mikor érdeklődött szerényen, hogy is volna az a kisregény, azt kérdezte a szerkesztő: "Hogy melyik? A Fancsikó és Pista?" Emlékeim halványak, de azt azért sejtem, nem ez a kiadó közölte először EP-t.
    Aztán most eszembe jutott, hogy faltam, utána hogy lassítottam Termelési-regényének mellékletét(hogy tovább tartson), hogy bőgtem A szív segédigéin...Mindegy. Ideje újraolvasni.

    60? Nem 40? Nem kamasz?))))
    Isten éltesse sokáig!)

    VálaszTörlés
  2. Kedves VGY, üdv. a fedélzeten, remélem, gyakran viszontlátunk!

    Ott dolgoztam akkor a kiadóban, amikor megjelent a Fancsikó (és előtte persze néhányszor maga a huszonéves, szimpatikus, elsőkötetes szerző) a Magvetőben. Nagyon kedveltem a könyvet is, meg őt is. És ez így van a mai napig.

    (A pk által idelinkelt szösszenet, azt hiszem, nem tartozik éppen EP főművei közé, de a szerző saját előadásában szerintem sokkal élvezetesebb, mint olvasva.)

    VálaszTörlés
  3. "Ha élhetnék evvel a kifejezéssel: igen." (Fancsikó)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Petteri! Örülök a hírednek, jövök a fedélzetre, hogyne! Oroszországi kitüntetése kapcsán olvastam, h meghívták jövőre is, Szibériába. Mondta pajkos-cinkosan a 60 éves kamasz: "hogyne, Szibériába csak száműzetésbe vagy könyvbemutatóra jövök"))))

    Vmi más oldalra is betévedtem a múlt hetekben, vmi fórumra.Pécsi egyetemisták, talán, de nem biztos: látszott, h nem ismerik, legfeljebb tévében láthatják (mondjuk a Barátok meg a Győzike között egy rövid hírben, h 60 éves lett ... szóval írták, h "ez a fazon még él?"(((

    Atyavilág! Látnak egy 60 éves fura fazont, millió elismeréssel, füstjük nincs arról, mit csinál, s úgy beszélnek róla, mint egy itt felejtett paliról....

    Ha tudnák, h náluk Ő jóval fiatalabb! És marad is.
    (nem szokott érdekelni a 'beavatatlanok' véleménye, de ezt most jó volt leírni)
    üdvözöllek:
    VGY, vagyis talalttargy

    VálaszTörlés
  5. Így gondozd a magyarodat - E.P. útmutatója, a másik szintén Kossuth-díjas Petri György: Zakatol a szent család, isten tömi Máriát...
    Tessék, hölgyek, urak, lehet lelkesedni!

    VálaszTörlés

 
Free counter and web stats