2011. november 24.

Presser–Parti Nagy: Rutinglitang


Sajnos, még nincs fönt a neten más, én meg béna vagyok ahhoz, hogy magam állítsak elő valami nézhetőt-hallgathatót, úgyhogy jobb híján itt ez a kissé idegesítő beharang:
Remélem, ez a trailer senkinek nem vette el a kedvét ettől az egészen zseniális és tipográfiájában is gyönyörű cédékönyvtől/könyvcédétől.
PNL próbálja szemérmesen leplezni a megindultságát – nem sikerül –, amikor az akkor még csak készülő lemezről beszél:
A már kész CD kapcsán pedig nagyon jókat mond Presser Rangos Katalinnak (sok dallal illusztrálva) november 17-én - ami fent van a pressergabor.hu-n:

Szóval aki jót akar, az hallgassa meg Presser dörmögésével, dünnyögésével például ezt (és még 37-et) a Rutinglitangon:
A Montmartre-on abszinttal, calvadossal
tölthettem volna még hány éjszakát,
de eljöttem a négyes villamossal,
hogy bámuljam a hajnali Blahát,
s leéljek itt, rossz presszó rossz zenésze,
ahol az ősz, e tonnaszám avar,
e könnyű árva trágya tengerésze
megannyiszor pöhölyként felkavar,
megforgat és levág a sárga földre,
ma erre rángat, holnap arra lök,
elhullott lombok rácsát járja föl-le,
mint kottarácsot részeg dallamok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Free counter and web stats